søndag 26. september 2010

UTAH

På torsdag, etter kampen, spurte vertsmor om jeg ville bli med til Utah på fredag! Så på fredag etter skolen, eller jeg slapp en time før, dro Debbie, Tanner, Briggs(Tanners venn) og jeg til Utah. Debbie har en venninne der som eier en kjempe stor ranch på 500 acres. STORT. Trevor har snakket på å dra til Lake Mead så lenge, og hadde planlagt å ha med noen venner så da ble han og Steve igjen + Maddie hadde planer, det hadde egentlig jeg og, men jeg ville dra å kjøre ATV :D hihi, og det passet bedre å gjøre det jeg egentlig skulle neste helg så da dro vi. Først stoppet vi på fotballkampen til Trevor i Moapa Valley, de vant mye. Han har vært sjuk hele uka, så senere på dagen ble han så dårlig at det ikke ble noen båttur og wakeboarding allikevel.









Men vi derimot kjørte videre og stoppet i St. George hvor områdesrepresentanten min er fra, møtte henne ikke for vi stoppet for å spise på Cafe Rio. De har de beste mexikanske rettene jeg noen gang har smakt! Tok ca. 4 timer med bil opp til hvor vi skulle. Ranchen lå langt borte fra alt og alle, helt for seg selv. Det var mye rådyr rundt der da! Massevis! Ranchen var kjempe fin og alle fikk hvert sitt rom, og jeg sov så godt. Herregud. Jeg våknet opp dagen etter og skulle gå inn på badet, men får ikke opp døra. På en eller annen måte har den bare låst seg, så Debbie skrudde da av låsen etter mange forsøk på å få den opp på naturlig måte. Jeg fikk dusjet og ordnet meg og så gikk vi for å spise frokost. Og jeg spiste, for første gang, amerikanske pannekaker! Det var helt okei, kan styre meg unna sirup! Er ikke helt glad i det. Men da har jeg hvertfall prøvd det!
Dagsplanen vår så slik ut:
FROKOST
ATVKJØRING
BRYCE CANYON
MER ATVKJØRING
MIDDAG
HJEM
Vi fikk sett mye i løpet av den dagen! Bryce Canyon var så fint! Bestemor & Bestefar: bildene dere så fra fjellene i Utah som var røde og spisse og runde med hull i, akkurat sånn var det! Legger ut bilder :)
Vi kjørte gjennom Arizona og opp til Utah. Og gradene sank rett ned med en gang vi kom til Utah! Her i Boulder City er det 35 grader om kvelden og der oppe lå det på 0 grader!
Uansett, jeg har så mange bilder, så jeg må nok dele opp det litt!
I morgen skal jeg slappe av og sole meg. Ah, herlig. Og mattelekser, hater matte. Ellers er alt heelt topp :D
Hvordan går det med alle hjemme? Noe nytt som har skjedd?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar