tirsdag 12. oktober 2010

NEON DAY























Så i går var vi ute å spiste middag fordi Maddie har bursdag i dag :-D Happy Birthday! Hadde med camera, men ingen bilder, haha, dro ikke til det stedet jeg trodde vi skulle til da! Det får bli en annen gang. Etter vi hadde vært der stoppet vi innom Target! Jeg kjøpte t-shorten som er på bildet (helt enkel) og lyserosa strømpebukse! HOT. Men, det var nok ikke jeg som hadde det beste neonantrekket:

ZOE :)


GABRIELLE LUCIA CORREALES! MI AMIGAA :-D

:-D
I dag møtte vi Adelson igjen, laget vi vant 14-0 mot sist. Vi vant igjen, spilte som sist, angrepspiller i mål osv. Ingen spennende kamp. Når jeg kom hjem sa Debbie at det hadde kommet en pakke til meg i posten, men den måtte hentes på postkontoret. Så hun skal gjøre det i morgen mens jeg er i Virgin Valley og spiller fotballkamp :) I morgen er det stoplightday!

1 kommentar: