torsdag 28. oktober 2010

SENIOR NIGHT

I kveld er den siste football(american) kampen og det er senior's night! Alle seniors som spiller på et varsitylag blir presentert før kampen sammen med foreldre eller vertsforeldre. heh. Vi går tvers over bana mot tribuna mens Mr. P leser opp navn og planer etter graduation. Ehm.. et skoleår til? Jeg skrev at jeg skal reise jorda rundt og så gå videre å studere i NYC. Noe sånt. Alle her har liksom planene klare alt. Ikke snakk om å ta et år med jobbing og reising, neida, rett på College. På treningen i dag sa Coach Duncan at vi bare må vinne 3 kamper til og så er vi state champs!! Han sendte ut en melding til alle trenerne i går: Ja, vi slo Faith! haha. Pahrump, rival, ble helt sjokka, og treneren deres sa før sesongen at de som klarte å slå de skulle han spandere middag på. HAHA, IN YOUR FACE PAHRUMP. I tillegg har vi en 5 dagers helg nå :D LOVE IT. OG jeg har A i (nesten) alle fag, haha. Jobber litt med matte karakteren som er en B akkurat nå, menmen. Halloween i helgen og, jeg har planer om å gå litt trick or treating! Det kan bli noen morsomme bilder :) hihi. klemklem

2 kommentarer:

  1. Åå, du har linket til bloggen min. Så koselig :-) fast leser av din, Malin!

    SvarSlett
  2. klart det, anna, leser hver daag :D hihi
    åh, søt du er!

    SvarSlett