søndag 28. november 2010

IT'S CHRISTMAS

Julen har kommet til BC. Dette er en liten smakebit av hvordan huset blir seende ut! Tror vi skal ta en liten biltur rundt i byen snart for det skal visst være noen helt sinnsyke "julehus" her. Folk som begynte å sette opp ting for to uker siden liksom. Ah, American Christmas <3
Vi satte opp juletreet i dag, SVÆRT. Jeg elsker jul. I sta satt jeg å drakk julebrus og hørte på julesanger også brukte jeg vaffeljernet jeg fikk og lagde vaffler til 9 sultne amerikanere. Jeg tvang de til å smake et hjerte med brunost! De sa det smakte.. okei....... Ville heller ha smør, kanel og sukker... Uansett, jeg har fått kjøpt meg litt nye klær, litt julegaver til de hjemme i Norge og litt julegaver til folk her. Gleder meg til å begynne med adventskalenderen  min :) hihi
Blir rart å begynne på skole igjen nå etter å ha hatt fri nesten en uke, men det er (bare) 15 skoledager til juleferie!! Er ikke helt sikker på hva vi skal, men vi skal hvertfall på et bryllup i Utah, så da får jeg vært med på et mormonbryllup og, haha. 
...noen som legger merke til at jeg har fått et "juledesign"? haha, blogger'n sin det

1 kommentar:

  1. Åh, det ser på koselig ut Malin! Håper du storkoser deg <3

    SvarSlett