onsdag 1. desember 2010

1.DESEMBER

Jeg elsker julekalender. Hvert år pleier jeg og søsteren min å få litt penger av mamma og pappa også kjøper vi gaver til hverandre og så får vi annen hver dag fram til den 24. Jeg kjøper alltid fine ting som hun ønsker seg, men jeg får alltid noe tull! Eksempel: nissehits 1 OG 2, neonfargede netting-strømpebukser etc.. Men det er jo egentlig bare gøy :) Jeg får da noen fine ting og da, men får å si det sånn, jeg brukte aldri de strømpene. CD'ene derimot blir spilt hver jul, haha. Uansett, dette skulle bli det første året uten julekalender, men når i pakka fra norge lå det jo en hel julekalender!! Jeg ble så glad! Herregud, det hadde jeg ikke forventet! Så i dag åpnet jeg den første pakken og fikk min favoritt lepomade :D TUSEN TAKK! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 























1 kommentar: