tirsdag 7. desember 2010

OPPDATERING

1. Jeg har sendt pakke til Norge! Endelig.
2. Jeg har fått pakke fra Norge! :-D Hurra.
3. Jeg har forsovet med hver dag i en uke nå! Hva skjer?
4. Jeg er sjuk. Halvveis frisk igjen nå, da.
5. Prøver å finne på noe å gjøre nå som jeg ikke har fotball lengre, så jeg skal begynne med innendørs fotball. Det blir gøy! :-D
6. Haha, nå kommer det morsomme. Jeg dro på audition. Jeg har fått rolle i et skuespill! HAHA Jeg spiller en britisk dame, så klart valgte de utlendingen til å spille det.
7. Jeg har blitt oppdaget! HAHA. Gikk på kjøpesenteret her en lørdag og så kom det to damer mot meg og spurte om jeg ville komme inn på en møte med deres "agency". I'm going to be a star. Neida, jeg fikk da kortet deres, også skulle de ringe meg og sånt. Jeg takket nei, da.
-----> Født modell. Haha, jeg må le.

4 kommentarer:

  1. Så artig med skuespill! Lismarka teater lag bør være stolte nå..En av aktørene har gjennombrudd i utlandet!!! Skulle gjerne sett deg som britisk dame;)Og du må bli frisk snart da.. Kanskje det er tran som mangler??!!

    SvarSlett
  2. Herregud, så feett! gleder meg til vi ser deg på reality serie :D wihu <3

    SvarSlett
  3. modell OG skuespiller! COOL (engelsk)
    Håper du har det bra maliin! <3

    SvarSlett
  4. Mamma: hahaha, joda, nå burde de være stolte! jeg har ikke en så stor rolle for det er 5 skuespill og alle varer i 10 min eller noe, også kan man bare være med i ett, så :) og JA, mangler tran!

    ingvildion <3 hahahah, blir nok en stund, eller aldri! før det skjer :D

    håper du har det bra ingeborg <3
    haha, herregud, tror det ikke var noe seriøse greier det der ;p åherregud, nå fikk jeg flashback fra da faren til kari, var det? sendte den meldingen! hahha, husker du? haha :D

    SvarSlett