tirsdag 14. desember 2010

SINT MALIN

Ja, jeg er sint, hadde det ikke vært for at jeg har en bra vertsfamilie, hadde jeg vært.. vet ikke hva jeg hadde vært. Eller gjort. Opplegget hjemme i Norge var helt okei. Jeg skal ikke skryte så mye av de, for det er flere ting jeg ikke er fornøyd med i det hele tatt. Som jeg var også veldig sur for for tre måneder siden, var at jeg ikke fikk dra til NYC (og jeg fikk en helt utrolig sen plassering, jeg fikk til og med vite fra vertsmor hvor jeg skulle istedet for organisasjonen OG jeg fikk 2 dagers varsel før jeg dro). Så fikk jeg penger for å dra på en tur, men jeg har ikke hørt om noe turer, så jeg bestemte meg for å snakke med områdesrepresentanten min er om å få dra å besøke venner rundt om i USA. Slik han sa det virket det som om det var helt i orden, så jeg begynte å se på flybilletter til California. Planen var å besøke Kine i Redondo Beach og så Kari i Bakersfield! Noe jeg gledet meg såååå mye til, du aner ikke. Så ringer han og sier at jeg ikke kan dra allikevel siden de jeg drar til ikke er over 25 år! Altså, det er det dummeste jeg har hørt, for de bor jo hos familier de og! Herregud. SÅ jeg er ikke glad akkurat nå. Så ringte jeg Kari <3 det var veldig koslig for jeg har ikke pratet med henne på såå lenge. Så vi snakket i en time og det var skikkelig gøy, så da ble jeg glad igjen. Fortsatt sur for at jeg ikke får dra, men mye bedre. 

Over til noe litt hyggeligere, da. Det er enda en utkledningsuke på skolen for å komme i litt julestemning:
MANDAG: PYJAMAS DAG
TIRSDAG: BUNDLE UP (skjerf, votter, tjukke klær)
ONSDAG: CHRISTMAS HAT
TORSDAG: UGLY CHRISTMAS SWEATER 
FREDAG: (assembly) UPPER CLASS (juniors og seniors har på seg rødt) LOWER CLASS (sophomores and freshmens har på seg grønt)


Hannah, Samantha, Ida, Janika, Mathilda & jeg har også bestemt oss for å ha "secret santa" denne julen. Altså vi trakk et navn også skal vi kjøpe julegave til den personen, og ingen vet hvem som har hvem. UuuuUUh.. spennende. haha. Jeg kan ikke si hvem jeg fikk, for de leser faktisk alt jeg skriver her, haha. Jeg ble hvertfall veldig glad når jeg så hvem jeg skal kjøpe til! Det kan bli gøy :-D
I morgen etter skolen blir det julegave handling. God jul.

3 kommentarer:

  1. Liker ikke å se det ansikts uttrykket.Men har sett det før.... ;)Ja Malin, ikke mye å gjøre med når reglene kanskje er vel strenge. Slik er det når en tror alt er i orden og så faller alt i grus. Håper du får en tur med familien da senere en gang, slik at du får sett deg om litt.
    På en annen side synes mammaèr og pappaèr at det er godt de har regler, de har jo ansvar for ei flott jente!

    SvarSlett
  2. haha, sett det før ja.. jeg har bare en så utrolig områdesrepresentant at jeg blir helt gal!
    jeg håper det jeg og :)

    SvarSlett
  3. det går nok bra det malin.
    blir nok en eksta tur på deg serru
    glad ideg

    SvarSlett