tirsdag 11. januar 2011

BASKETBALL

Så i bakgården her har vi en liten "basketball bane" så når har jeg og Chad akkurat slått Tanner og Jason! YEAH. De trodde at nordmenn ikke kunne spille basketball vetdu.. Vel, nå er vel Chad ganske god da, men jeg fikk da noen poeng jeg og!

DETTE HAR SKJEDD I DET SISTE:
- jeg har sett min første wrestling meet! interessant
- jeg har vært med Mikaela og planlagt hvordan vi skal spørre hennes date til sadies (mer kommer senere)
- jeg var inne i Vegas på lørdag!! jeg er helt forelsket.
- jeg har farget håret brunt igjen, ble litt bedre syns nå jeg.
- jeg har begynt å spille softball! HAHA. det kan også bli interessant.
- begynner å nærme seg premiere på skuespillet. nei, DET kan bli interessant.
- mamma, mia og pappa kommer hit 16.mars!!
- jeg har fått en kjempe fin julegave fra min tante, onkel og kusiner i sverige <3
- litt glad pga. spring break akkurat nå!! (dette kommer det hvertfall mere om)


 okay, let me explain. haha. den her er jo litt morsom. hver gang, HVER GANG, jeg er på starbucks eller et annet sted hvor de trenger navn for noe så blir samtalen slik:
DAME: can I have your name please?
MEG: Malin
DAME: what?
MEG: MALIN
DAME: MOLIN?
MEG: no, MALIN.
DAME: Mulan?
MEG: no! M A L I N
DAME: could you spell that please?
MEG: (begynner å stave på norsk) Oh, no, sorry! Uhm. M A L I N
Resultat: Mollin
Så hver gang de spør, for å unngå lang samtale i en lang kø; Isabella. hahahha. Elsker det navnet. Så folk her kaller meg Isabella. Neida, jeg prøver å få de til å gjøre det, haha. Det er jo 2 Malin'er her!
Faktisk, Ida - svensken. Hennes navn er: IDA MALIN MATHILDA! Genialt.
Så, det var litt oppdatering :)
Åh! Det glemte jeg å si, Amalie, ei jente jeg møtte i ambassaden i Oslo bor jo bare 40 min unna meg og nå skal vi forhåpentligvis møtes i helga! Det gleder jeg meg til :-D

1 kommentar: