onsdag 12. januar 2011

HA HA HA

Så vi tapte basketball kampen,da, men de var skikkelig gode!
Gikk akkurat innpå Maren's blogg for utvekslingsstudenter - herlig jente. Hun lyste opp dagen min, hahahha, bare gå inn å les alt man ikke kan gjøre her i USA.

Neste uke har vi finals..... Det skal nok gå greit, men gruer meg skikkelig til engelsk :-o Det har vært et av de letteste fagene hittil, men nå har hun laga tydligvis verdens vanskeligste prøve noen gang.. "You guys need a challenge." Også sier jo jeg da: "Remember that Im foreign!" Læreren: "HAHAHA, youre funny...."
Så nå kan man ikke bruke "utvekslingsstudent-kortet" lenger. Helt på starten av skolen når jeg spilte fotball ble jeg kalt inn til Deans office, ikke et sted du vil være. Her er samtalen:
DEAN: Why werent you at school yesterday?
MEG: I was at a soccer game.
DEAN: You're not on the list.
MEG: What? I've been playing for 4 weeks.
DEAN: You're not on the list! Why did you ditch?
MEG: Im a foreign exchange student, I dont know how this system works! Talk to my coach, I was at soccer!
DEAN: Ooooh, okay, you can go.
-.-
Den tid er nok over nå.
En ting til som er morsom. Det er så mange folk her som likner på folk jeg kjenner i Norge! Det er en som jeg har sett på lenge nå som er helt prikk lik en i Norge, men jeg har ikke klart å sette navn på han. MEN i sta kom jeg på det! Henrik A - klassa mi i Lillehammer, jeg har funnet din look-alike. haha.
Det er flere og, men jeg kommer ikke på det akkurat nu.
I helgen skal jeg mest sannsynlig på the strip i vegas lørdag kveld med noen venner!!!
GLEDER MEG LITT KANSKJE.




















































Ja, jeg har det helt ok. 
Nå har jeg fått tilbake det mørke håret også. Blondt var greit det, men blei fort lei. 
Ser det skjerfet jeg har på bildet? Det fikk jeg av "Lismarka-elgen" til jul, haha. 
Og ALLE syns det er såå "cute". Where did you get that scarf? It is just to die for!
Uhm.. the moose in Norway.
Men nå må jeg få gjort litt lekser, skjønner ikke hvorfor jeg bryr meg så mye, jeg må jo bare ha en C i hvert fag, blir jo akkurat det samme som om jeg får A! De gir meg jo bare godkjent eller ikke.. En morsom ting til. I US History i dag spilte vi Oregon Trail på dataen, hele klassa, også måtte vi liksom kjempe om å overleve så vi måtte jakte, Tyler prøvde først, så var det meg. 
LÆREREN: Who wants to go next? We need a girl.
Jeg rekker opp hånda, da. LÆREREN: Ah, NORWAY!! Lets go.
Jakter jo som en gud jeg da.. Måtte trykke på en knapp. Og han syns det var så imponerende da, og spurte om jeg jakta i Norge..... Ja, for å skyte med gevær er det samme som å sikte og trykke på en knapp. Haha. 


SAVNER ALLE HJEMME MASSE MASSE! HALVVEIS NÅ :)

3 kommentarer:

  1. ahh my dad works there :)

    and I do love your scarf.

    SvarSlett
  2. åå, gleder meg til du kommer hjem jeg, Malin! Herreguud, Vegas!!! HJERTE! skikkelig misunnelig på deg som kan dra dit rett som det er.. Håper du har det bra, søta! Også må vi skype snart <3

    SvarSlett
  3. jeg gleder meg veldig til jeg kommer hjem jeg og <3
    jaa, det er ganske kult egentlig haha :)
    håper du har det bra, maren! ja, det må vi <3

    SvarSlett