lørdag 1. januar 2011

HEISANN

GODT NYTTÅR!! Nå er jeg tilbake etter 5 dager i Salt Lake. Hadde det kjempe bra! Håper alle hadde en fin nyttårsaften, ble liksom ikke like mye stas her da som hjemme, men men. Jeg hadde det fint. Under midt opphold i OL-byen har jeg møtt en helt utrolig stor slekt! SYKT. Bryllup på onsdag (forteller mer senere), men der snakket jeg med kjempe mange koslige folk, blant annet bestemoren her da, og hun har altså..trommevirvel.. 46 barnebarn!!! + 4 oldebarn! Alle her har jo minimum 3-4 barn, så jeg blei vel ikke så overraska. Eller jo, herregud! Jeg, jeg har 4 søskenbarn! Ikke alle her vet hvor mange de har en gang! Uansett.. Jeg har stått på skøyter for første gang på kanskje 10-11-12 år!! Mildt sagt litt nervøs. MEN jeg datt ikke en eneste gang! Forteller litt mer detaljert senere, over til noe viktigere!

 I DAG ER MARTE DEHLI 18 ÅR !!! 
Savner deg masse! Nå kan du ta lappen, ..også kan du kjøre meg steder.. Også er du jo myndig! Herreguud. Håper du får en kjempe kjempe kjempe fin dag, kunne ønske at jeg var der og feiret med deg <3 Veldig glad i deg! 
selv om du liker å stå på ski. Gratulerer så mye med dagen søte, snille Marte. KOS DEG.


STOOOOOOOOOOOR KLEM FRA MEG!

2 kommentarer:

  1. ÅHH,TUUUSEN TAKK, MALIN :D <3
    Jeg har tatt lappen i dag, så nå gleder jeg meg til du kommer hjem så skal vi råne sammen :) heheh Du skal nok få lov til å sitte på selv om du ikke er like glad i å gå på ski :D
    Skulle ønske du kunne være med på feiringen! Savner deg masse, og håper du har det kjempe fint usa! Unner deg virkelig at du fikk en så bra familie :):)
    Ilu <3 Mange norske klemmer fra myndige Marte (:

    SvarSlett
  2. aaah myndige marte! hahahah den var bra
    jaa, hurraa :D! gleder meg masse masse masse til jeg kommer tilbake :):) håper alt er bra med deg hjemme og <3 tuusen takk søte du!
    ilu <3

    SvarSlett