lørdag 15. januar 2011

HURRA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg nevnte i et innlegg at jeg hadde planer for spring break nå, det har jeg virkelig!! Jeg er sååå utrolig glad nå. Jeg skal til New York City, Washington DC, Philadelphia & Virginia :-D
De snakket på at vi burde dra et sted og  nå har vertsfar planlagt hele turen med 2 andre familier og jeg gleder meg skikkelig! Jeg får dra til New York allikevel! :-D
HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nå må jeg nesten fortelle noe som skjedde i går.. haha. Robby tok med og noen venner med til the strip og der skjedde det litt av hvert. Vi gikk der da også sier plutselig Robby; det er ikke noe jeep nøkkel på den nøkkelringen her. Jeg trodde han tulla for han var så rolig, men neida. Så sier Ida: åherregud, jeg finner ikke lommeboka mi! Så Robby ringer da moren sin som må komme med ekstra nøkkelen, men når vi kommer til bilen hvor vi parkerte står den ene døra oppe!!! Robby dobbelsjekket alle dører før vi gikk, men døra sto helt åpen! Men ingenting hadde blitt stjelt, Ida fant lommeboka si og vi er tilbake nå. Men det skal altså skje noe hver eneste gang jeg er nede der! Jaja, what happens in Vegas, stays in Vegas.. haha.

1 kommentar:

  1. Herregud Malin så bra!! Da må du vel stikke innom Richard "Dick" Raby i Washington DC,hilse på Gaden slekta;)Vi gleder oss med deg, tenk at du har en familie som gjør slik mens du er hos dem.Klem

    SvarSlett