fredag 14. januar 2011

JEG ER SÅ GLAD NÅ :)

Grunnen til at det går så bra med meg i USA, med hjemlengsel og alt slik, er fordi jeg har verdens beste venner å komme hjem til! Kom hjem fra skolen i dag hvor jeg hadde holdt en tale om mitt utvekslingsår, oppturer og nedturer og jeg sto å langet ut om alle de flotte folkene jeg kjenner hjemme i Norge, også kommer jeg hjem også ligger den en pakke der til meg!!



























Jeg fikk en sååå fin kalender med så mange fine bilder! Minnene i hodet mitt bare strømmet på :) hihi
Også fikk jeg sjokolaaaade mmmmmmm... Kvikk lunsj, my favorite <3
Har sitti nå å bladd igjennom kalenderen hundre tusen ganger, skulle egentlig ha ryddet litt på rommet, men følte det var mer viktig!
Ingvild, Ragnhild - dere er best, jeg er så fryktelig glad i dere, klarer ikke vente med å se dere igjen! JEG TELLER DAGER :-D Jeg får ikke feiret 18 års dagen til Ingvild :( men det tar vi igjen når jeg kommer hjem! <3



















Verdens fineste kalender ser dere her !

1 kommentar: