torsdag 20. januar 2011

JEG VISSTE DET!

Altså, jeg blir forkjøla med en gang været endrer seg! Hver gang vi har vært i syden på vinteren, også kommer vi hjem til kalde Norge, begynner jeg å nyse med en gang vi lander.... Nå gikk det plutselig opp fra 10 til 20+ grader her, og nå sitter jeg på rommet mitt...sjuk..IGJEN. Forhåpentligvis går det over fort, har medisiner og slik så det går nok bra. 2 eksamener gjenstår, matte og yearbook. Tror det skal gå helt greit. Hadde US History og engelsk i dag, begge var harde - men å ha feber under prøvene hjelper på det og da.. På tirsdag fikk jeg også vite at min venninne her har forlovet seg! 2 her faktisk som har det. Begge har kjærester i marinen, så det hadde litt å si da. Kan forklare mer senere. Nå er det bare å begynne å pugge matte! Hurra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar