tirsdag 4. januar 2011

SALT LAKE CITY DAG 2

It's a nice day for a white wedding.. Eh nei. UVÆR! Herregud, det blåste og det var så kaldt så til og med jeg måtte innrømme at det var kaldt! Og jeg skal liksom være fra Norge. Den får jeg høre ofte: "Du kan ikke være kald, du er jo fra Norge!". Jo. Når du blir vandt med å bo i ørkenen med 40 grader til oktober, så er 15 grader kaldt. Men Utah var faktisk nede på minusgradene altså. Uansett, vi startet dagen med å dra ned til Salt Lake sentrum hvor tempelet er. Litt fakta: Jeg går i kirka på søndag, men når det skjer store ting som bryllup så går man i tempelet, men greia er at ikke alle får lov til å gå inn i tempelet! Det er noen rom du kan besøke, men jeg fikk da altså ikke lov til å se på vielsen siden, for det første: jeg er ikke mormon (ganske big deal) og for det andre, man må ha alle papirer i orden. Det er masse regler, men alle fikk da gå inn utenom Tanner, Maddie og meg selv. Vi sto utenfor og ventet på at brudeparet skulle komme ut. Før de kom gikk vi rundt der og så på alle andre gifte som kom ut. Vi ventet lenge, men plutselig så kom de ut og så var det rett på fest. Neida, først dro vi på lunsj, og så dro vi på middagen. Herregud for en slekt. Jeg nevnte 46 barnebarn? Stakkars brudeparet fikk ikke tid til å spise, danse eller noe for folk sto i kø for å gratulere. Jeg tok bilder.












































































dårlig bilde av brudeparet, pga. køen, men ser da såvidt!

1 kommentar:

  1. ser ut som du har hatt det bra.stor opplevelse igjen malin mi!
    nå er reisen vår bestilt og betalt.
    skal bli utrolig godt å få se deg igjen
    gleder meg og håper disse 2 månedene blir gående fort
    glad ideg/skriver mail siden

    SvarSlett