mandag 7. februar 2011

the girls ask the guys - it's a total surprise!

Da var den tredje av fire skoledanser over. Som sagt går de fleste går bare i store grupper. Så det hadde jeg planer om og. For det er slik at jentene spør guttene, eller spør en venn. Jeg var ganske sent ute også kan jeg si, trodde det var om 3 uker også var det denne uka, haha. Så etter skolen en dag forrige uke dro jeg på starbucks også kommer jeg dit og der står det en vanilla bean og blomster! Og på starbuckskoppene skriver de jo navnet ditt, men på min sto det: Sadies, Malin?
ÅÅH. Og gjett hvem det var fra. Min kjære svenske, Mathilda <3 Jeg ble så glaad. Hadde egentlig hatt en kjempe fin dag også ble den jo bare enda bedre! :-D Vi hadde jo allerede en gruppe, men greia er at man skal matche noen - så da blei det tildy og malin! Og det var kjempe gøy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar