lørdag 12. februar 2011

MATHILDA & MALIN PÅ NYE EVENTYR

Her om dagen bestemte Sam, Mathilda og jeg oss for å gå en liten tur å se på alle de utrolig fine husene rundt omkring i Boulder City. Men vi hadde jo ikke gått så langt før jeg får øye på et amerikansk flagg oppe på et av fjelltoppene vi er omringet av, og bestemmer meg da for å løpe opp dit. Det var bratt, men jeg kom meg opp jeg, Mathilda ble også med, mens Sam tok bilder! (de er tatt med Mathilda's kamera)




Mathilda fant seg et hus. Mamma, pappa, når dere kommer hit skal vi ta oss en tur ned dit og se på litt forskjellige hus altså! Sjukt.
Denne uken begynner neste år elevrådsvalg. Det er big deal her altså. Skikkelig drama. Det kan bli spennende. ÅH ! Nå kom jeg på noe! haha - så før (nesten) hver skoledans har vi dress-up days hvor vi kler oss ut til et tema var dag, og hittil har vi da altså hatt så utrolig dårlige dager; svart og hvitt, neon day, rødt, grønt eller gult, altså, hva er det forno'? så for en uke eller to siden lagde jeg en liste over alternativer til dress-up days, siden jeg har kontakter i stuco (student counsil eller på godt norsk - elevrådet) hehe, så gav jeg en liste til de også kommer jeg inn i historietimen også ser jeg alle dagene jeg skrev ned skrevet på tavla!! Det kan bli en veldig interessant uke..haha! De hadde tatt bort noen da, for de var visst litt "upassende"... Hallo! Lady Gaga-day var jo bare genialt! Disse fikk jeg da med;
Celebrity day (lady gaga går jo under den)
Cowboy-day
Senior Citizen-day (så en video på Kari sin blogg og har vist den til ALLE her og alle har bare ledd seg i hjel, så den måtte med!)
Fake an injury-day (haha.altså man later som man er skadet!)
Twin-day
Det var noen flere også. Men de tok jo bort de morsomste, da. Så ja, det kan bli spennende uansett :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar