torsdag 7. april 2011

APRIL

Det er helt utrolig å tenke på at det er april, det er vår! Det er nå bare 10 uker til jeg kommer hjem. For min del har dette året her gått helt utrolig fort. I morgen er det fredag, jeg har ikke hatt så mye tid i det siste fordi jeg fikk plutselig mye å gjøre på skolen. Forrige uke var den etterlengtede dansen, prom! De fleste har vel hørt om det, men kort forklart er det den siste dansen i løpet av året, pent kledde juniors og seniors som spiser middag på et fint lokale og årets prom king og queen ble kåret. Jeg ble spurt av en av mine gode venner her, CJ. Man skal jo spørre folk på så fancy måter her, da, og han hadde virkelig lagt litt arbeid i det og! Det var veldig koselig. Jeg gikk ut av min andre time for noen uker siden og jeg går forbi en plakat med et bilde av meg! Litt sjokka! Beklager dårlig bilde, men cameraet mitt fungerer ikke for øyeblikket, så måtte nøye meg med pc'ens webcamera. Disse plakatene, ordentlige greier altså, hang overalt på skolen! Alle gikk forbi meg og stirra og pekte, haha. Moro! CJ er så utrolig morsom så jeg visste det ville bli gøy. Men..ja, alltid et men. Gruppa mi, ja, man går jo i grupper her, bestemte seg for at det ville skulle gjøre etter dansen var å dra på en suite som vi hadde leid på The Mirage på the Strip. Helt sykt, jeg vet! Men det likte ikke vertsforeldrene mine helt, så jeg fikk ikke dra dit. Men jeg kikka jo inn der da og det var som om jeg var i the Hangover. haha, for de som har sett den filmen. Vi gikk opp og ned the Strip så ble jeg hentet av noen venner som hadde en partybuss. CJ ble homecoming king i år og var også nominert til prom king, men det var tøff konkurranse der og Jack vant, noe jeg syns var fortjent egentlig :) hihi. Jeg ble ikke nominert til prom queen!!! LITT SKUFFA............ Å nei. Det hadde nok var skandale om en utvekslingsstudent hadde fått den, å herregud, klarer ikke forestille meg all dramaet som hadde skjedd da. Haha, high school. Vi hadde også skaffet oss billetter til et show kalt KA (Cirque de Solei), men vi kom for sent.. Ikke min feil bare så det er sagt. Gidder ikke forklare hele den historia, men endte opp med at jeg må betale 90 dollar for et show jeg ikke fikk sett en gang.. Litt stress den kvelden, men jeg hadde det fortsatt gøy. Jeg har et par bilder, CJ som hadde camera så må bare vente til han legger ut de. 4 bilder fant jeg, haha. Forresten, Ida, svenske Ida, vi fikk aldri tatt bilde sammen! Skandale.






2 av mine beste venner her!
Etter prom gikk det virkelig opp for meg hvor liten tid jeg har igjen her. Så klart har det vært nedturer med hjemlengsel, men før jeg vet ordet av det er jeg hjemme igjen! Og etter en stund kommer jeg til å savne alle jeg har her, det vet jeg at jeg kommer til å gjøre, men jeg gleder meg også masse til å komme hjem :-)
Det er jo snart 17.mai også! Jeg har flagg, lys og hele pakka og tror jeg skal feire dagen sammen med "Sønner av Norge" - gruppe nordmenn som har bosatt seg i Vegas. Blir stas. Men fram til da får jeg bare kose meg med denne:

God natt.

1 kommentar: