fredag 15. april 2011

SPRING BREAK!

Endelig har det kommet en ferie til Boulder City! Har gått i et kjør siden Nyttår. Jeg har gledet meg så lenge til den uka her. Vi drar hjemmefra om 5 og en halv time, altså klokka fire om natta. Herlig. Egentlig gjør det meg ingenting, da kommer vi fortere dit! 
Vi begynner i Virginia, der foregår den mer historiske sightseeing delen av turen. Nå "the puritans" kom til Amerika på Mayflower, Jamestown, alt det der, he he. Vi skal leie bil i Virginia og kjøre opp til Washington DC! Fikk akkurat vite at vi har fått bestilt omvisning i "Det Hvite Hus"! Det blir jo gøy å få sett. Skal også til The National Mall. Vertsfar sa: "We're going to the National Mall, and no, Malin, it's not a shopping mall.." hahaha, jeg er ikke helt dum da. Derfra drar vi til Pennsylvania, nærmere bestemt Philadelphia, det var jo her jeg landet for 8 måneder siden! Her skal vi ikke bruke alt for mye tid for etter vi har vært her drar vi til New York City! JEG KLARER IKKE VENTE!! I tillegg er jo Thea fra Lillehammer der, så jeg får hilst på henne også! Dette blir bra, dere.























Det er vel påskeferie hjemme også? GOD PÅSKE ALLE SAMMEN :-)























Har du sett noe så søtt? ååååh

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar