søndag 15. mai 2011

15.05.2011

Her om dagen fikk jeg en kommentar fra "Anonym" om vertsfamilien min skulle være vertsfamilie neste år. Jeg finner ikke den kommentaren igjen så da kan jeg bare svare her. De har vært vertsfamilie en gang før og det gikk ikke så veldig bra, så de var veldig i tvil om å ha en til et helt år, så de valgte å være velkomstfamilie. Jeg skulle da bo hos de i en måned, men før jeg dro hadde de bestemt seg for at de ville ha meg hele året, noe jeg er veldig glad for. Selv om dette året har vært kjempe fint, hvertfall fra min side, så tror jeg ikke de kommer til å være vertsfamilie et år til. Noen har spurt om etternavn og adresse og sånt over mail, og det kommer jeg ikke til å skrive. Kan godt hende de velger å ta i mot en til, men tror ikke det blir det året her. Jeg har vært så heldig med vertsfamilie, og hvis det er noen fremtidige utvekslingsstudenter som leser det her, at dere får en kjempe bra familie også! Hvis det er noen flere spørsmål så tar jeg gjerne i mot det, ikke at det har vært så fryktelig mange så langt haha. :-) HA EN FIN 17.MAI ALLE SAMMEN :-D hurra for Norge!
































.. bunad da :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar