torsdag 16. juni 2011

16.06.20111

Hei hei! Vet jeg har vært dårlig på å oppdatere, men har vært noen travle dager i det siste. På lørdag hadde vertsbroren min og hans kjæreste sin graduationfest som var et rave. Det var et svært anlegg og masse lys, strobelights og slikt, så utrolig bra! Hadde også en liten spilleliste med litt "foreign techno", den falt i smak skal jeg si deg. Dansa fra 8 til halv 12 og hadde det kjempe gøy, bortsett fra en halvtime inni der hvor jeg måtte si hade til to av mine beste venner her, Robby og Steven. Det er noe av det verste jeg har vært med på. Skal ikke forklare hvordan alt skjedde, men det var nesten som det skulle vært på film, haha huff. Uansett, ble en del tårer der. På mandag var det Janika og Jorjas bursdagsfest og det var kjempe koselig, selv om jeg fikk en cupcake i ansiktet, guttene der prøvde å kaste meg i bassenget HELE TIDEN, men klarte det ikke hehe, også måtte jeg si hade til noen flere, nei dette liker jeg ikke. En fordel med alt det her er at jeg snart får se alle hjemme i Norge igjen snart!! HURRA! Min svenske kjærlighet, Mathilda, dro i natt og det å ta farvel med henne var ikke noe gøy i det hele tatt, veldig fælt var det, men hun kommer hit i August! Enda et hurra. Vertsfamilien min dro til Salt Lake City i dag pga. et bryllup og Trevor skal på college. Jeg valgte å bli her slik at jeg kunne få mer tid med folket her, så derfor måtte jeg si hade til Trevor i dag, hvis du ikke har skjønt det enda så var det helt forferdelig også. Alle utenom Trevor kommer tilbake på lørdag og da skal de ha avskjedssfest for meg! Så snille, da! Jeg tilbringer derfor dagene hos min svenske nabo, Ida, og har det helt supert! I går var Janika, vi badet og solet oss ved bassenget "mitt" og i dag kom Jorja, Gabriela og Janika, vi lagde lunsj og spiste den ved bassenget og har nå solet oss i flere timer. I kveld tar jeg turen over til Gabriela, familien hennes har invitert meg over på middag :) Været er helt sjukt her nå! 45 grader + vi er jo i ørkenen så må hoppe i bassenget hvert femte minutt! Men jeg skal ikke klage på det, jeg. Har det kjempe bra her, og blir trist å dra, men herregud det skal bli godt å komme hjem også! :)















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar