lørdag 18. juni 2011

BYE BYE BC

Akkurat pakket ferdig, skal nå støvsuge rommet mitt og så er jeg klar. Det her er helt uvirkelig. Det er ikke tull når jeg sier det føles som om det var i går at jeg trillet kofferten inn på rommet mitt. Og nå sitter jeg på senga, ferdig pakket, klar for å dra hjem. Vertsmor sa i sta at hun syntes tida hadde gått alt for fort og at hun ikke syntes det var lenge siden vi satt å skrev mailer til hverandre i august. I kveld halv 6 skal jeg til en familie som er gode venner med min vertsfamilie for de holder avskjedssfest for meg :) Og i sta fikk jeg melding av min venninne, Bree, at hun skulle holde en også! Folk er for snille, da. Dette blir en tøff kveld, og har gruet meg til den hele uka, men sånn er det bare. Jeg har hatt et helt utrolig bra år. Jeg har fått så mange venner og minner jeg aldri vil glemme. Jeg savner alle sammen hjemme i Norge og er så glad for at jeg har dere. Mamma og pappa, tusen takk for at jeg fikk dra. Ja, jeg kommer til å savne folket og stedet her noe helt fryktelig, men herregudsom jeg gleder meg til å se alle dere hjemme! :-D Drar fra huset i natt og sitter på flyet kl.7 i morgen tidlig. Tjue på 10 mandag morgen er jeg i Oslo.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar