fredag 30. juli 2010

VERTSFAMILIE?

Som mange vet, har jeg fortsatt ingen vertsfamilie.. Jeg håper så utrolig at den kommer snart for jeg klarer ikke vente mer! MEN jeg fikk en mail fra explorius hvor det sto:
Hei!

Nå er det ikke lenge igjen til det bærer av sted! Mange av dere har fått vite om deres vertsfamilie alt…Men det er også mange av dere som fortsatt venter på å motta opplysninger om den familien som har valgt deg.
Men aller først må alle detaljer og alt papirarbeide være godkjent --- Og dette er snart på plass! I vedlagte dokument kan du lese mer om dette.
Benytt anledningen til å nyte sommeren hjemme med familie og venner.
Vi ønsker dere alle en riktig god sommer!
Hilsen oss i Explorius

Tydeligvis har jeg fått familie!: "Men det er fortsatt mange av dere som fortsatt venter på å motta opplysninger om familen som har valgt deg".
Men jeg tviler på at jeg drar rundt den 10.aug. Hallo, det er jo snart :-o Det er egentlig helt greit, for som det står i mailen kan jeg bare fortsette å nyte sommeren hjemme med familie og venner! Jeg har også bursdag 3.august :-D Og en ting til, hvis det er noen som leser det her, hva skal dere utvekslingsstudenter gjøre med bankkort i USA? Jeg fikk beskjed fra banken om at jeg kunne bruke introkortet mitt der borte. Noe jeg tviler litt på siden det ikke funket i Tyskland en gang?
Uansett, det er dritvær ute, men jeg tar meg en tur ned til Ragnhild i morgen :-D Det blir gøøy !

7 kommentarer:

  1. DUU, jeg ar heller ikke fått familie :( Og jeg får ikke noe informasjon om at jeg har fått det engang :(:( Kjett ått mei.
    Jaja! Jeg er glad på dine vegne :D Send meg en meld når du vet hvem familien din er, og hvor de bor^^

    SvarSlett
  2. det er fint vi er flere, hege <3
    og jeg har ikke akkurat fått den klareste beskjeden om at jeg har fått familie heller, men jeg begynner å bli lei av all ventinga nåååå.. eller, jeg er lei. jeg er heeelt sikker på at du får familie og da må du si ifra! og når min kommer skal du få vite med en gang :D

    SvarSlett
  3. JA DET VAR GØY TIL RAGNHILD, høhø

    SvarSlett
  4. jeg har heller ikke fått familie ! holder nesten på å dø !!! haha ;p
    Forresten, du burde saffe deg visa kort :) det har jeg gjort. så slepper du å risikere å komme bort uten et kort som virker, og du slepper å lage deg en amerikansk bank :)

    SvarSlett
  5. ja, i know the feeling ;-) hihi
    jeg dro ned til banken min skjønner du, men der sa de at det ikke gikk ann å få til sånn lengre og at introkortet skulle funke like bra, men det er så mange som sier det ikke funker og jeg har ikke akkurat hatt de beste "erfaringer" med intro heller, så jeg må bare prøve å finne på en annen løsning :)

    SvarSlett
  6. Jeg var hos banken og snakka med de, og de sa at man kan bruke introkortet også, men har hørt noe annet fra venninner osv, at det blir dyrt x) så jeg skal opprette en bankkonto der borte, så setter mamma over penger fra introkortet mitt, der stipendet kommer :D

    SvarSlett
  7. åja, for jeg har også hørt at det blir veldig dyrt! ja, jeg tenkte på det også! det er jo ikke så dumt :) men var å snakket med banken igjen og de skulle sjekke en gang til om det ikke ann å få et "ordentlig" bankkort ;-)

    SvarSlett