torsdag 5. august 2010

8 MÅNEDER

Nå har det da gått 8 måneder og jeg har fortsatt ingen familie :( Jeg trodde jo, som jeg har skrevet før, at det var en familie der til meg, men at jeg fikk ikke vite noe før skolen godkjente papirene mine.Vel, det var visst bare tull. Ringte til explorius i dag og det viser seg at jeg ikke har familie, men jeg kan regne med å måtte dra når som helst! Jeg skjønner ingenting jeg nå. Hun sa også at jeg ikke måtte tro at alle de "bra familiene" var tatt! Jeg tenkte jo ikke på det en gang. Så nå sitter jeg bare å venter, begynner å pakke i morgen og må ta den siste sprøyta, ble litt stressa nå.
Oppi det hele har jeg fylt 17 år :D hihi, og jeg fikk bla. dollar i gave - det var litt gøy. Men de lukta helt forferdelig, æsj, men de var fine da.

I dag møtte jeg Ane & Hege, hvor er bloggen Hege? hoho, i byen, og det var veldig koslig ! De skal også til USA og de drar på mandag :-o herregud det går så fort. Også Inga da, som også drar snart :( Menmen, vi flytter til samme land da <3 hihi

I morgen blir det pakking og diverse USA-ting, men på kvelden skal jeg til Kari, som jeg ikke har sett på altfor lenge <3 Flinke Kari skal lage middag til meg! Og så lørdag blir det lunsj i parken med folk også drar jeg til Elin på grilling :-) På mandag drar jeg til Inga og da må jeg si hade til veldig mange! uff.
GODNATT

6 kommentarer:

  1. Jeg har fått meg blogg! Haha :D
    OGSÅ har jeg noe syykt å fortelle deg i dag :D:D sees om.. en halvtime^^

    SvarSlett
  2. JAA, BRA HEGE <3
    du aner ikke hvor misunnelig jeg er - god tur søtesøte jente <3

    SvarSlett
  3. Har ikke du fått heller. Blir gal av å vente jeg... :P Fin blogg btw!

    SvarSlett
  4. Fredag var braaa :D:D

    SvarSlett
  5. Emmma: nei, jeg har ikke fått :( det er veldig kjedelig. huff. håper det skjer noe snart! tusen takk, så snilt :) hihi
    Ragnhild: i know, takket være deg og de andre <3

    SvarSlett