lørdag 28. august 2010

GOOD NEWS !!

Dette blir et innlegg med mye skrift, bare så det er sagt, men verdt å lese!
Åh, men nå er jeg enda gladere enn jeg var i går! Nå har jeg hatt kontakt med familien jeg skrev om i forrige innlegg. De virker så utrolig greie, og jeg spurte de om de hadde hatt utvekslingsstudenter før, og i sta fikk jeg en mail. Hun skrev at de hadde våknet til interessante nyheter. De hadde hatt en utvekslingsstudent for 2 år siden, men det hadde ikke vært en bra opplevelse i det hele tatt. Derfor valgte de å bare være en 1-måneders-vertsfamilie. Men de hadde sett andre familier ha det så bra med sine utvekslingsstudenter, så de hadde ikke gitt opp liksom. Men så i dag tidlig hadde representanten min, Shauna, ringt de og sa at vertsfamilien min ikke kunne ta i mot meg i det hele tatt av en grunn, også skrev hun at hun hadde likt så godt å prate med meg så de skrev: "We would love for you to come and stay with us for the school year if that would be OK with you. There are 2 other exchange girls in our neighbourhood and they are from Sweden and Spain. I think that should be good."

JAAAAAA! ingen tvil! Jeg svarte og skrev at jeg skjønte at de var litt "bekymret" for at det her kunne skje igjen, men at jeg skulle gjøre mitt beste for at det ikke skjedde denne gangen her. 
De skrev tilbake at de var glade for at jeg forsto og at de var sikre på at vi ville få et flott år! Sønnen deres, Trevor, er like gammel som meg og de sa at han var veldig morsom og hadde mange venner og at jeg ikke skulle få noe problemer med å få det i det hele tatt. Boulder City High School har mye å tilby til å være en liten skole, skrev de, vet ikke hvor liten den er, men. Skolerådgiveren min er visst kjempe grei og at hun jobbet veldig hardt for at elevene skulle være glade og fornøyde :-) hihi
Vi skulle møte henne med en gang jeg kom å lage en timeplan. Også skrev de at vi måtte skype, da! Gleder meg, litt nervøs, huff, kommer til å stamme! haha


Hvertfall, jeg er super glad nå! Var hos min kjære venninne Ingvild i dag som var vitne til utbruddet mitt etter at jeg leste mailen om at de skulle være familien min. haha, et utbrudd av glede altså. Vi sjekket også ut skolen på google maps og der hadde folk skrevet at Boulder City High School var den beste skolen i verden og sånn! Alt virker "to good to be true"!
Så dro Ingvild og jeg på nærafest, som var utrolig gøy!





















































































































































var ikke redde for kameraet de her for å si det sånn, haha

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar