fredag 27. august 2010

HURRA, JEG BLIR SENIOR !

En litt gira jente som sitter her nå. Bestemte meg for å skrive en lengre mail til familien i USA i ettermiddag, og fikk svar i sta, klarer ikke legge meg jeg! Uansett, de er utrolig sporty, elsker å reise, å møte nye folk, å lage mat og dyr! De hadde en kanin og nå har de en hund! Jeg er jo allergisk mot pelsdyr,  men hunden er hypoallergenisk så jeg tåler den!! Og jeg er såååå glad for det for jeg elsker hunder og det er en valp og den er bare såå nydelig søt. De viker supre, og selv om jeg bare skal bo hos de en liten stund håper de på at jeg ville besøke de senere, og det har jeg stor tro på at jeg kommer til å gjøre. Fikk noen bilder i sta, men har ikke fått svar fra de om jeg kan legge ut noen, så framtil da gjør jeg ikke det! :) Men for å si det sånn da, huset er utrolig fint! De er en familie på 6:
- Debbie, moren, 45 år
- Steve, faren, 47 år - øyekirurg
- Spencer, 22 år - golfspiller - bor ikke hjemme
- Trevor - 17 år - senior high school - lever for fotball (soccer)
- Maddie - 15 år - freshman - volleyball
- Tanner - ukjent alder, kanskje 11 år - all sport er bra
- Bailee - hund - valp

INTERESSER I FAMILIEN:






















WAKEBOARD, noe de gjorde ofte siden de bor rett ved Lake Mead:











































SLALOM























FOTBALL! herlig



























VOLLEYBALL! også herlig

































SYKLING
























TENNIS
alle bilder er tatt fra google.com


Mailen jeg fikk av de var forresten kjempe lang, koslig at de tok seg tid til det, og der skrev Debbie at jeg blir SENIOR, hurra :-D
men nå er jeg veldig trøtt, natta! forresten, er det noen av vennene mine som leser det her som husker at jeg fortalte at jeg drømte at jeg kom til vegas? who's laughing now? :-D hihii

2 kommentarer: