fredag 27. august 2010

NEW YORK?

Nå har jeg snakket litt med Deborah, eller Debbie, hun sa at jeg skulle begynne på Boulder City High School, home of the eagles, hun sa det var en liten skole, men jeg vet ikke hva hun mener med liten enda. Jeg gleder meg veldig hvertfall, men så klart begynner skolen 30. august - og i dag er det den 27. Jeg skal jo da komme med til USA så fort som mulig, noe som betyr at jeg kanskje da går glipp av New York Camp'en.. Noe som er veldig kjipt, men akkurat nå er jeg så fornøyd med familie, sted og alt, så det går bra! Men har jo betalt for turen da, så burde jo kanskje få den på slutten av skoleåret? :-D hihi


























Debbie lurte på om jeg ville spille noen lag-sporter mens jeg er der, og det vil jeg så klart, så jeg skrev at jeg ville spille volleyball, fotball(soccer) og tennis, men så klart er alle tre sporter som spilles på høsten. Men men, blir bra uansett :-D HAPPYHAPPY

2 kommentarer:

  1. saa utrolig bra at du endelig har faat vite hvor du skal :D Jeg er veldig glad paa dine vegne Malin. lykke til :D

    SvarSlett
  2. takk, elin <3 håper du har det supert og at du føler det bedre :)))

    SvarSlett