mandag 9. august 2010

HADE DEL 1

Først må jeg si at det skjedde noe veldig koslig på fredag, men jeg mangler bilder - HINT KARI - så det kommer ikke noe om det før jeg har de. Så da er det bare å vente i spenning. hehe.
På lørdag var jeg i parken sammen med mange folk fra Lillehammer som skal dra ut nå snart! Og så klart hadde Hege fått høre noe om en vertsfamilie samme dag. Hun er ikke lenger medlem av "Vi uten vertsfamilie". huff, tragisk. Men jeg ble jo kjempe glad på hennes vegne :) Avsluttet det hele med å si hade til Hege & Ane <3 Som begge drar mandag, herreguuud !

Senere på dagen dro jeg til Elin på grilling, og det var veldig koslig, men også trist for hun drar på onsdag og det er liten sjangs for at jeg for sett henne igjen før jeg drar...

<3 Søte Elin
Hvertfall, jeg kommer til å savne dere veldig mye og jeg er veldig glad i dere! GOD TUR

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar