mandag 9. august 2010

AVSKJED HOS INGA

Dagen i dag besto av å farge håret igjen, mørkt. Har endelig skjønt at jeg ikke kler blondt hår. Eller, striper da. Synes selv det ble fint, men så så jeg det på bilde og da ble jeg bare enda bleikere enn jeg var før. Uansett... jeg er flink til å snakke meg bort.. Senere dro jeg ned til Inga!







































hihi
Hun hadde invitert folk for å si hade siden hun også drar på onsdag :o ALLE drar da. Som sagt fikk Hege familie på søndag, så da var det bare Kari og meg igjen. Men så klart hadde jo hun fått familie samme dag, glad på dine vegne.......... neida, jeg er det :D Jeg fikk en mail fra explorius i dag, sommerbrev som skulle være beroligende. Mange sider med grunner til at jeg ikke har familie enda. Spennende.
Søte Inga & hennes mor hadde laget taco og ordnet dessert, flinke.

IngvildKari, Ragnhild, Kjersti & Mari Anette (hun med tomlene opp, hihi)








































Mari Anette & Inga <3 søteste jentene

HE HE xD

Maren, Monica, Kari, Janet & Katrine <3


<3 Hegesen, fine jente

En veldig koslig kveld med mange fine folk :D Men også veldig trist å si hade til de fine folkene :(
Åh, jeg kommer til å savne dere. Det er så typisk, etter at alle hadde dratt gikk det opp for meg. herregud, det er så rart. Så da ble jeg trist. Sier man det? Ble jeg trist. Jeg ble lei meg, da. Også når jeg skulle dra fra Inga ble jeg veldig trist igjen. VI SES OM 10 MÅNEDER !!

Mange fine jenter :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar