mandag 30. august 2010

INFO

I sta fikk jeg beskjed fra explorius at jeg skal dra fra Gardermoen kl. 12:55 og fly til Philadelphia! Reisen dit tok 8 timer og 30 min. Jeg reiser så videre til Las Vegas som tar 5 timer og 30 min.
Fra Gardermoen drar jeg med 2 andre studenter. En skal av i Philadelphia og hun andre skal videre. 
Jeg leste igjennom arkene jeg fikk, og der sto det når jeg kom hjem også! Skolen min begynte i dag, og den slutter 19.Mai! haha, 1 måned før Lillehammer! Så jeg drar hjem tirsdag 24 Mai :)
Drar med US Airways. Alle får hver sin TV, he hee, tror flyreisen skal gå bra! 




















Fint fly jeg tegnet, ikke sant? hahaha
I dag var jeg på skolen min for tredje gang tror jeg, så jeg fikk sagt hade til de fleste! Ikke alle :(, men 10 måneder går fort! :) Det har fortsatt ikke gått opp for meg at jeg skal dra. Har liksom vært en helt vanlig dag, stripet håret til min kjære nabo Ida Sæterlien! Jeg ville være ordentlig frisør så jeg brukte folie, ehe. Gleder meg til å se resultatet... Fint jeg skal til USA i tilfelle det ble dårlig! Åh neida, hun er så pen uansett så det går nok bra :-D Kommer til å savne deg Ida!
Uansett, det blir ingen soft landing camp i New York på meg, men får litt penger til å bruke på en utflukt, men jeg sier heller: GAMBLING IN VEGAS !! Men hvis jeg kan bruke det på det jeg vil, skal jeg, hvis vertsfamilien min lar meg, besøke Kari i Bakersield, California :-D 45 mil er ikke langt. 
Resten av kvelden består av avskjeder og litt ordning av papirer og litt pakking.
HEJDÅ NORGE <3
















Kommer til å savne alle så mye! Mamma, pappa,søster, bestemor, bestefar, tanter og onkler, søskenbarn, naboer og mine kjære venner! Dere vet hvem dere er :) GLAD I DERE! 

5 kommentarer:

  1. Gooood tur Malin <3 Kos deg masse :') Håper du får et flott år i Vegas ^^

    Glad i deg <3

    SvarSlett
  2. Hei!
    Artigt å lese bloggen din. Kan fortelle det at flyet du tar til Philadelphia antageligvis ikke har egne skjermer. Jeg tok nemlig samme avgang på fredag, ingen egne skjermer :(

    Men det går utrolig fort allikevel:)


    By the way!!
    Du kan få nr mitt når du har fikset deg amerikansk tlf nr, hvis du vil snakke en dag:)

    Masse god tur:)

    SvarSlett
  3. Kanskje vi kan treffes Malin, for jeg skal til Las Vegas en eller annen gang foer jul :D

    Lykke til paa reisen <3

    SvarSlett
  4. God tur, Malin. Kos deg de månedene du er borte og få med deg så mye som mulig av opplevelser
    Klem fra Kari

    SvarSlett
  5. glad i deg, maren <3

    jaa, inga-lill, jeg ble skuffa :( haha, jeg skal kjøpte meg mobil i morgen så det må vi, vi snakkes på facebook :D

    elin, det mååååååå vi <3 MÅMÅMÅ

    tusen takk, kari! :) håper alt er bra hjemme, hils alle sammen :-D klemklem

    SvarSlett