onsdag 1. september 2010

HALLO :-D

Heihei! Nå sitter jeg trygt plantet i USA, nærmere bestemt Boulder City Nevada. Det er veldig fint her, men UTROLIG varmt. Har masse å fortelle, så da bare begynner jeg.
Kom til Oslo om morgenen, hvor jeg trodde jeg skulle møte noen fra explorius, noe jeg ikke gjorde, så fikk jeg sendt i vei koffert, også måtte jeg si hade til mamma og pappa som jeg tror det er det tristeste jeg noen gang har gjort. Jeg møtte de to studentene jeg skulle reise med, Malin og Tor Martin. Jeg og Malin bor i samme by og går på samme skole! Det er litt rart. Tor Martin skulle til Florida. Flyturen til USA tok laang tid, og jeg blir aldri kvalm ellerno, med det ble jeg nå! Men det gikk fint vetdu. Vi landet i Philidelphia hvor vi måtte kjøpe noe mat siden jeg og Tor Martin bare spiste et måltid siden vi sov når de serverte det andre..... Vi gikk til det første vi fant og kjøpte en baguett. Den var utrolig ekkel. Hvit baguett, kylling og ost. Ush, det skal jeg ikke ha igjen. Vi ventet der i to timer, flyplassen var STOOOOR. Tok 20 min å gå fra gate A til F, heldigvis måtte vi bare gå til gate C. Vi dro til Vegas og jeg sov ganske mye på flyet. Kom til flyplassen, og du vet du er i Vegas når det første du ser er spillemaskiner.
Jeg ble møtt av vertsmor, Debbie og vertsbror, Tanner. Vi dro fra Vegas til Boulder City, 20 min.
Kom til huset, som er utrolig fint. Møtte Trever, Maddie og Steven, veldig koslige folk. Og alle likte gavene sine! Jeg skal skrive mer senere, litt om skolen og sånt å legge ut litt flere bilder. Akkurat må jeg legge meg for jeg må opp tidlig siden de er kristne og om morgenen er Trever og Maddie på en samling med andre ungdommer, kl 7. og så videre på skolen! Jeg skal på fotballtrening i morgen! Møtte en veldig snill jente, Ashlyn, som har nesten fikset alt for meg, men det er helt utrolig varmt her, så jeg må bare prøve å se hvordan det går. Fotballtreneren skal visst ha spilt mot Pelè en gang i tiden! Skal skrive mer detaljer senere, men alt går i ett her! Er akkurat hjemme fra en stooooor samling med mange ungdommer, det var gøy. Det er forresten 12 utvekslingsstudenter på hele skolen :-O Det er mye. Ei som heter Ida fra Sverige er naboen min, veldig koslig. Må fortelle noe morsomt som skjedde i matta i dag, men det må jeg nesten gjøre senere. ALT ER BRA :-) men savner så klart alle hjemme!
Søte bestemor og bestefar!

7 kommentarer:

  1. Utrolig god start på dagen og lese bloggen din Malin:) Dette blir mine morgen nyheter fremover.. Rett på skolen skjønner jeg, men det fikser du.Venter i spenning på nye oppdateringer!
    Klem mamma

    SvarSlett
  2. så braa, malin :-D
    håper det blir mye oppdateringer fremover, gleder meg til å følge med! godt å vite at du har det bra <3

    SvarSlett
  3. Oi, så heldig du er! Høres ut som du får det supert :D

    SvarSlett
  4. hellåw baby :D
    høres ut til, at du har det veldig bra "over there". godt du endelig kom avsted, da :D
    håper du koser deg.
    vi ses til sommer <3
    klemmer.

    SvarSlett
  5. godt å vite at du er vell fremme, Malin <3 blogg igjen snart!

    KINDEREGGET (Janet)

    SvarSlett
  6. Bra du har det bra malin :- )
    du må oppdatere så ofte som mulig, er spennende å lese : )
    <3

    SvarSlett
  7. hei alle sammen :D
    jeg skal prøve så godt jeg kan, skal begynne på et innlegg til nå, men det går i ett her og det er mye som skjer!
    vi ses til sommern silje <3
    glad i dere alle !! <3

    SvarSlett