søndag 15. august 2010

TIRSDAG !!

Nå har jeg ventet i mange måneder, så da skal jeg klare å vente til tirsdag!
I dag tidlig logget jeg på facebook og da så jeg at ei dame fra usa, nærmere bestemt Utah, hadde lagt meg til. Og da begynte jeg å skjønne at nå begynner det å skje noe liksom, ENDELIG.
Jeg får kontakt med henne og hun sier det at hun har jobbet med papirarbeidet til vertsfamilien min!! JIPPI. Hun skrev at de var "an awesome family and great people". hurraa
Hun skrev at hun gledet seg kjempe masse til å møte meg "VERY SOON". Da er det bare å begynne å pakke da 'cause I'm going to Utah!! tror jeg da. Må ikke bli helt gira nå, med flaksen jeg har hatt så veit man aldri-.- Hun sa hun skulle gi meg all informasjon på tirsdag. Can't wait :-D

3 kommentarer:

  1. så bra :D sinnsykt mange som skal til utah i år;o

    SvarSlett
  2. Heidu!

    Jeg så du hadde blitt lagt til av Shauna Larsen Iverson fra Utah, det samme skjedde med meg. Og begge heter Malin og reiser med Explorius. Sammentreff? ...

    SvarSlett
  3. seriøst? haha, så gøy! da skal vel du til utah og da :-D har du fått vite noe?

    SvarSlett