onsdag 29. september 2010

ADELSON - BCHS

På mandag var vi litt utenfor Vegas for å spille mot en jødisk (privat?) skole, som var utrolig fin forresten! Den er også veldig ny altså de har et veldig ferskt fotball lag. Altså, vi ledet 13-0 etter første omgang. Og som jeg nevnte tidligere så er jo det så frekt og uhøflig mot det andre laget, så vi måtte slutte å score. huff. Jeg skjønner det er flaut å tape så mye, men det er da like flaut at vi ikke prøver å score på de. Uansett, vi satte angrepsspiller i mål, satte angrep i forsvar og forsvar i angrep, det vil si; Malin som spiss! Det var lenge siden! Treneren vår sa at vi måtte ha et mål til for 13 er ikke et bra tall. Alle hadde jo scoret neste, utenom meg. haha. Så jeg skulle få æren av å score det siste målet. Press!! Jeg fikk en utrolig fin ball fra Tasja på corner og jeg headet den i tverrliggeren!!!!!!!! NEEEI. Den gikk så til en av spillerene våre som sto helt alene og måtte jo bare sette den. Hadde sett utrolig dumt ut hvertfall om hun bare skulle snudd og sparket den bort. Og vi klarte å holde målet, score et mål til. Vi vant 14-0. Ikke den morsomste kampen, men det ble moro når vi satte Kayla i mål. Hun er så morsom! Så var det å dra hjem, men vi hadde ingen buss sjåfør, så vi måtte vente sånn 30 min. Akkurat nok med tid til å ta litt bilder :-D



































































"IN THE WILDERNESS"

HÅPER ALLE HAR DET SUPERT HJEMME <3 hørte at det hadde kommet snø på sjusjøen her om dagen? haha
.. lykke til med markedsføring og ledelse prøva pollyboy! og hege :D :D 
Nå skal jeg sykle rundt i Boulder City by og stikke en tur innom starbucks :D 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar