torsdag 30. september 2010

JABBAWOCKEEZ

JEG ER LITT SMÅ GIRA AKKURAT NÅÅÅÅÅ !!!
Det er snart homecoming assembly her på skolen, og hver gang det er det så skal det skje noe spesielt. Denne gangen skal alle varsity sportslagene forbrede noe og vi skal danse !! HURRAA JEG GLEDER MEG
Jabbawockeez vant første sesong av "Americas Best Dance Crew" og de er helt rå. Vi skal altså kopiere de. Så godt vi kan. De har helt sykt kule håndbevegelser, bevegelser generelt, og de har masker!
http://www.youtube.com/watch?v=8eiEjUOVkuw&feature=related


























Altså, vi er ikke dansere, men det kommer til å bli såå gøy. Sånn her skal vi gjøre det:
Kommer inn i gymsalen, joggebukse & hettegenser med en fotball. Begynne å trikse litt snu oss rundt - på med maske - sparke bort fotball og så begynne på dansen, som vi enda ikke har laget. Jeg skal få noen til å filme :D haha.
I morgen er det fotballkamp igjen, denne gangen mot rivalen Pahrump, som vi også har spilt før.
Jeg har også prøve i morgen og to på mandag bla. MATTE! huff, det går ikke bra. Men men :)
På lørdag blir det shopping med Keelin! Det blir gøy :)

2 kommentarer:

  1. Dette kommer til å bli gøy ja:)Midt i blinken for deg!! Kan tenke meg at koreografen er norsk, og da blir det bra.. Håper vi får se film. Skulle hatt røde caps fra Gausdal L nå:)))

    SvarSlett
  2. hahahaha, virkelig blitt internasjonale de da, haha!

    SvarSlett