lørdag 18. september 2010

EPTV NEWS

http://www.sule.net/bchs/
GÅ INN PÅ DENNE LINKEN OG SE PÅ VIDEO!
http://www.sule.net/bchs/index.php?section_id=2&page_num=3
HEYHEY, JEG HAR BLITT JOURNALIST, jeg skreiv den siste delen
HAR OGSÅ EN VIDEO TIL SOM JEG HAR LAGET MED 2 I KLASSEN, DEN MÅ JEG
PRØVE Å FÅ LAGT UT :-D Jeg sier bare: ha ha ha
I dag var jeg på shopping med Mathilda, Mikaela, Ida & ..... oi, glemte navnet hennes :-s Noe på A, veldig gøy hvertfall :-D Jeg kjøpte litt............ Nødvendige ting, da!
I går hadde vi fotballkamp i Pahrump. I går var siste gangen min med JV laget, så på mandag er jeg offisielt på varsity :D Jeg spilte forsvar første omgang, og så sto jeg i mål andre omgang. Jeg redda straffe! + en en mot en situasjon hvor jeg fikk bruk for litt håndballkeeperkunnskap eller hva jeg skal si. Men så vrikka jeg foten min et par ganger, så nå har jeg teip rundt foten. Når jeg går høres det ut som to bein som skrifter plass, "knekk knekk" liksom. Men det er ikke vondt, da.
Kameraet mitt ligger hos Ida, så blir ikke mye bilder her, men jeg fikk tatt noen med webcameraet av deg jeg kjøpte i dag!

























SOLBRILLER <3 jeg la jo igjen alle mine hjemme :o hva tenkte jeg på? Det er jo 40 grader og steikende sol her!


























Så da kjøpte jeg 2 par, jeg :) hihi

Bildene av det andre jeg kjøpte ble så dårlig, så det får jeg bare ta senere!
I kveld er det konsert her, så vi drar nok dit en tur :) I morgen skal jeg skype med familien på bursdagen til onkelen min! GRATULERER MED DAGEN!! :-D

2 kommentarer:

  1. haha, jeg likte at du smatt fram fra bak treet :D

    SvarSlett
  2. hahaha, det var morsomt, men også flaut, folk sto å så på... haha :D

    SvarSlett