søndag 19. september 2010

"GRANDPA DUNCAN SAYS WE'RE GOING TO BEAT PAHRUMP"

Sa Mikaela Stevens til EPTV news, hun er så morsom! Desverre slo vi ikke Pahrump som var motstanderen i fredagens bortekamp, men men, vi møter dem igjen!










Denne kjører vi til hver bortekamp. Setene er harde, utrolig rette i ryggen og liten plass. Seniors'ene har førsterett på sete og kan sitte hvor de vil og får et sete for seg selv(vanligvis sitter man jo to og to), er det plass, som det vanligvis er, for juniors'ene eget setet, mens sophomores og freshmens må dele. Og sånn skal det være altså. Det er så mye rare regler her! Etter kampen på tirsdag stoppet vi for å kjøpe mat, subway, vi er jo mange jenter så det var jo kjempe lang kø, så jeg satt bare å ventet til alle hadde bestilt. Så sier noen av jentene at jeg må gå fram i køen. Jeg trodde de mente at jeg skulle tulle med de som allerede sto der, freshmens'ene, men når jeg gjorde det spurte alle hvorfor jeg ikke hadde sagt noe før og sa at jeg bare skulle stå der og det var liksom helt krise. Jeg begynte jo å le for jeg syntes det var helt utrolig teit, men neida, jeg måtte bare stå der. Haha. Har noen andre ting som er utrolig merkelig og. Vel, ikke noe galt med den her, men er bare ikke vandt med det. Når noen blir skadet, på fotballbana, så setter alle seg ned på et kne, for å vise respekt! Til og med mens vi varmet opp og det andre laget spilte og ei jente på laget som spilte ble skada! Så, i går satt vi på tribuna og snakket om kampen på tirsdag. Ass.treneren, som kan veldig lite fotball, begynte å snakke på hva hun kan gjøre neste gang hvis vi leder så mye. Først tenkte jeg hun mente: hvordan kan vi score flere mål? Men neida, hun mente hva kan vi gjøre for å forhindre at vi scorer flere mål! Så jeg spurte henne hvorfor skal vi ikke score mål når vi har muligheten til det? Og da svarer hun at når man leder sånn 3-0 skal man ikke score flere mål, for man vil ikke ydmyke og gjøre det andre laget flaue over at de taper så mye. Hva?? Hallo. Det er det dummeste jeg har hørt. Så jeg sa jo da at det er mye flauere å prøve å ikke score mål på de enn å gjøre det. Men slik er det her da. Og på tirsdag hadde vi en innkastsituasjon hvor en spiller sparker ut ballen og dommeren dømmer den mot oss, og så sier ei jente på det andre laget: Åh nei, det var min feil! Det var jeg som sparket den ut! Det er ikke vår ball! Eh, jaja.























Slik er det hvor jeg bor. Her ser vi faktisk litt grønt å!


DEVON :D




Mikaela aka KK :D

Keelin :D


















































HERLIG FOTBALL LAG !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar