søndag 19. september 2010

UNTITLED





NYE SHORTS :D










Hahaha, Mikaela på fotball laget er kjent for fargesprakende spandex, så når jeg skulle kjøpe en svart en gikk hun rett bort og fant en ny en og byttet den ut med den jeg hadde i hånda. Nå er jeg offisielt med på "Spandex-Thursdays" på skolen. Det skal jeg ha bilde av. Haha. 
Dagen i dag har bestått av kirka og amerikansk fotball i hagen! Jeg har fått hele Boulder City til å snakke om håndball så nå skal det bestilles en fra amazon.com så fort som mulig! Nå står US. History lekser for tur, GOD MORGEN TIL NORGE <3

2 kommentarer:

  1. Så fin hund da gitt! Morsomt å lese bloggen din og godt å se at du har det bra! Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves :-)

    SvarSlett
  2. ja, hun er så søt :)
    jeg har det veldig bra, så det du sier stemmer helt :-D hihi, alt bra med dere?

    SvarSlett