tirsdag 26. oktober 2010

BRRRRRRR

Det begynner å bli kaldt her nå, hele 20 grader! Og jeg som sa at jeg aldri skulle bli kald her. Vi har jo snø hjemme! Men joda, i dag tidlig frøs jeg. Det ble jo varmere utover dagen, men folk her pakket seg inn i Uggs, jakker og skjerf. I følge noen hadde visst vinteren kommet tidlig. Da måtte jeg le. 
Men nå sjekket jeg akkurat temperaturene som kommer, og det ser ut til å bli opp til 80 F, ca. 27 grader! Det er  snart november, og jeg går i shorts! haha. 
til noe annet: ER DET NOEN SOM HAR NOEN SPØRSMÅL ? :) jeg har, faktisk, fått noen mailer og spørsmål generelt fra folk, så om det er noen som har noen så spør meg :) 
I morgen er det siste hjemmekampen for fotball laget, seniors'ene skal kle seg litt penere i morgen, og på torsdag skal alle seniors'ene presenteres. Og det beste av alt, det er halloween weekend og vi har 5 dagers helg!! Gleder meg. Her hvor jeg bor, Mormonville som det så fint kalles, er halloween stort, altså, mye dekorasjoner! Smakebit:

Nabohuset, haha, det kommer mer.

Denne søte her har vi foran i hagen :) hihi
ALLE SAMMEN - ØNSK BCHS LADY EAGLES LYKKE TIL I MORGEN I KAMPEN MOT FAITH LUTHERAN!
nattaaa

3 kommentarer:

  1. Ja i dag Malin våknet vi til snøvær.. som ble til regn etterhvert da:) Så nyt shorts livet du! Så får du endelig opplevd skikkelig Halloween da.. Kommer ikke i nærheten av det der nei... Blir nok ikke gresskar kjøp her. Tilslutt må jeg bare si at det forrige innlegget ditt rørte mitt hjertet.. Du skriver veldig fint:) Dette er ditt år, husk det!! Må fortelle hele verden hvor stolt jeg er av deg(vet det er litt flaut ja...)
    Love you<3

    SvarSlett
  2. lykke til malina mia.
    stå på så blir det nok seier

    SvarSlett