søndag 17. oktober 2010

HOMECOMING PARADE & BONFIRE























Homecoming var i går kveld og det kan oppsummeres med ett ord: DRAMA. Ingenting slår ordentlig bygdedrama, men det som skjedde var. Partybussen, som forresten var sjuukt fin hentet oss og vi hadde det utrolig gøy. Plutselig begynner alle å sloss. Bussen stopper midt i Vegas og så kommer sjåføren å sier at han skal ha 600 dollar fordi takluka har flydd vekk! Noen har da tatt i litt hardt med dansinga og ødelagt den, så vi må bare bla opp da selv om man ikke har gjort noe. Etter det gikk det bare nedover, folk fortsatte å sloss for ingen grunn. Jeg og noen fler bestemte oss for å ta taxi, men så sier sjåføren at han kan kjøre oss tilbake til BC. Det var noe av det med kopete jeg har sett i mitt liv. I den ene delen av bussen sloss folk og i den andre danser vi. Vi kom endelig fram og folk gikk ut av bussen, og fortsatte å sloss. Jeg fikk skyss hjem av en venn.
Jaja, det var min homecoming. Kjolen jeg bestilte kom jo ikke :( Brukte den du ser på bilde her:


























Jeg hadde det i hvertfall gøy med en gjeng med kjempe fine folk :)
På torsdag var det homecoming parade. Fredag hadde football laget en kamp så hele uken "varmet" vi opp til den kampen med "Spirit Week". På fredag var det assembly, football-laget skulle møte "Bengals" i den store kampen og deres maskot er en tiger, så hele gymsalen var full av tigerhatende folk og tigerbamser som hang fra taket med avkuttede hoder! Ah, school spirit. Maskoten vår, ørnen, kom kjørende inn på motorsykkel med en tiger slepende etter seg, det var litt gøy.
Av en eller annen grunn er det ikke lyd på filmen. Ingen av filmene faktisk. Unnskyld.























Så var det klart for parade, hvor alle varsity lagene blir presentert og alle klassene. Freshmans hadde egen flåte, det samme med sophomores, juniors og seniors.































































































I LOVE SOCCEEEEEEEEEEEEEEEEEER !!


























Paraden stoppet ved en stor plass hvor det var anlegg, dansing og et svært bål! Hadde det utrolig gøy, jeg :D Helt til jeg fant ut at jeg hadde to prøver dagen etter... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar