lørdag 16. oktober 2010

BLONDIE

Okei, jeg blir bare blondere og blondere for hver dag som går! Før jeg dro var jeg bleik og hadde kjempe mørkt hår, nå er jeg lyyyyyyyys brun og et kraftig shortsskille! HERREGUD, jeg må le. Det ser helt latterlig ut. Skal vi se om vi får til før og etter bilde!


Kanskje litt forskjell på lys her og, men det er stooor forskjell. Jeg måtte jo ta nye bilder pga. nå er jeg senior!  Jeg sammenlignet det første bildet mitt med det nye og man ser en tydelig forskjell. Morsomt.
I morgen er det homecoming!! Jeg bestilte jo kjole fra Warehouse i London, men TYPISK MALIN FLAKS, så har jo ikke den kommet....................... I morgen tidlig drar jeg til Galleria (kjøpesenter) og finner meg en kjole, har kjøpt maske og sko ++, men så er det kjolen da. JEG VIL HA DEN! Jeg har et bilde i hodet. Vi har jo alltids winterformal :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar