onsdag 13. oktober 2010

RINGSAKER BLAD, SE & HØR, DET NYE, BRUNOST, HÅNDBALL & SJOKOLADE !!

PAKKA FRA NORGE (<3) KOM I DAG!!!!!
- melkesjokolade
- kvikk lunsj sjokolade
- helnøtt
- gd
- ringsaker blad
- se & hør, jeg har savnet deg
- det nye
- brunost !!
- en søt bok fra en søt nabo
- tre koslige brev <3
- HÅNDBALL OG FLØYTE! hahha mamma
- svarteper kortspill, haha
- nissehits volum 1, takk mia, jeg har savnet den og
- oppskrifter på litt av hvert jeg skal lage til familien her :)

JEG BLE SÅ GLAD! selv om jeg har det kjempe bra her hvor jeg bor, jeg har en kjempe bra familie og mange fine venner, så savner jeg alle hjemme så utrolig mye! Å være borte fra alle dere er utrolig hardt, men jeg prøver hele tiden å tenke på hvor gøy det kommer å bli å se alle igjen! 
Forresten, haha, vertsfar Steve fikk en Gausdal Landhandleri fleecegenser, hahaha! Jeg er ikke overrasket at den kom. Nå blir de internasjonale snart skal du se.
Hvertfall, tusen takk for en kjempekjempekjempe fin pakke! Bestemor, Bestefar, Tante Karen Berit, Onkel Bjarne, nabo Audhild & nabo Einar, Mia, Mamma & Pappa <3 jeg er veldig glad i dere

Har vært på fotballkamp i dag i Virgin Valley, vant 3-0. Møtte ei norsk jente som bor der, Tina :D Det var gøy! Jeg hadde med cameraet mitt i dag og jeg, så det ble da photoshoot på soccerjentene igjen. I morgen er det homecoming parade! Og nerd-day. haha. Vi får se hva jeg får til av det jeg har.
Ingen lekser på Malin i kveld, jeg skal lese se & hør NATTA!

3 kommentarer:

  1. Det er en ære å arve min håndball fløyte...Trener karrieren din kommer til å gå lettere:))

    SvarSlett