søndag 14. november 2010

RESULTAT

Så, vi tapte semifinalen, ufortjent. Vi scorte tidlig i kampen og de litt senere på corner. Jeg forstuet ankelen, så spilte bare 20 minutt................. Jeg var ikke glad. Det var ikke akkurat så stor påkjenning på laget det, for de spilte jævelig bra! Vi gikk altså inn i golden goal. Å herregud så nervepirrende. Dommerne her er helt latterlig dårlige. Blåser av første omgang etter 8 min, så sier de unnskyld og fortsetter spillet, Elko løper opp og skyter på keeperen vår, som forresten sto helt utrolig bra hele kampen, tar returen og scorer...  Vi spilte så bra hele kampen, men fikk bare ikke ballen inn i mål. Elko møtte da altså South Tahoe i finalen og tapte 2-0, forventet. Men uansett, vi kom på 3.plass! Altså, vi er det tredje beste jentefotball laget i Nevada :D Det er ikke værst. Litt trist etter kampen, ikke fordi vi tapte, men de var det siste av fotball for det året her. Hater at de deler opp sportene sånn her! Jeg likte fotball laget så godt! Det er banquet senere denne uken og så er vi ferdige. Positive er jo at jeg endelig har tid til å gjøre ting etter skolen. Men jeg har sett på noe som kanskje kan ha vært litt morsomt å bli med på. Haha. Skal sjekke det ut neste uke. ¨
























Last soccer practice










































3 kommentarer:

  1. gratulerer med bronsjemedalje.veldig bra
    går det gra med beinet?
    skal vi skype på farsdagen?

    SvarSlett
  2. Så synd at dere tapte da! Men bra at du har vært med på lag-sport. Håper du finner noe gøy å være med på nå også. PS - Inger og jeg var i New York forrige helg (7.11) og løp maraton!!. Det skulle man ikke tro av to "gamle" damer :) Ha det fortsatt gøy

    SvarSlett
  3. maalin, jeg hadde ikke sagt nei til noen oppdateringer :) hilsen faaast leser <3<3

    SvarSlett