søndag 21. november 2010

STRESS UKE

Den uka her har vært full av gruppearbeid, lekser, prøver etc. Så derfor har jeg ikke skrevet noe. I engelsk holder vi på med Scarlet Letter. Å herre gud. Det er en vanskelig bok. Gammel engelsk fra hundrevis av år tilbake i tid. Vi har nå lest ferdig boka, og nå holder vi på med en rettsak hvor vi er 3 lag som skal bevise at vår klient er mindre skyldig enn de andre. Jeg er da på gruppa som har fått hovedpersonen som har vært utro mot ektemannen sin med den høyt elskede presten i byen.. Og jeg skal bevise at hun er uskyldig? Lykke til. I US History har vi et prosjekt hvor vi skal skrive om den industrielle revolusjon, og vi MÅTTE lage en plakat... 2 grupper fikk gjøre skuespill, som jeg ville gjøre! Men han delte ut oppgaven. Gruppa jeg kom på var helt ok. Noen jobbet mere enn andre, men sånn er det alltid. Sverige Ida, Finland Maria og Erica kom til meg på torsdag og gjorde ferdig plakaten som ble veldig bra, men tok lang tid for alle er perfeksjonister. hihi. Vi måtte være raske mot slutten fordi... JEG SKULLE PÅ HARRY POTTER MIDNIGHT SHOWING!!! Åh herregud det var gøy! Mange folk fra Boulder og Henderson tok opp store deler av kinosalen og mange kledde seg ut, og det var bare så gøy :D Jeg var trøtt fra plakatlaginga, så jeg sovnet sånn 1 min her og der, men Sam var flink og slo meg i armet når jeg sovnet, takk. Den var kjempe bra, og jeg gleder meg stort til den siste, for da har visst hele Boulder planer om å komme å se den i Norge! haha, eller Sverige. Vi drar vel til London på premiere tenker jeg. På torsdag var det også soccer banquet hvor vi hadde en siste samling med jentene fra laget og foreldre. Vi spiste middag og det var utdeling av priser og taler.

























Slik ble teppet vi lagde til Coach Dunc, på andre siden er det fylt av fotballer (i stoff så klart). Det ble faktisk veldig bra. Min er øverst i høyre hjørne. Den ble mislykket, men men. I LOVE SOCCER.
Han sa at jeg fikk honorable mention i state championship, og da var kjempe gøy da :D






















Ida, Madeline, Malin, Mathilda, Keelin, Samantha, Mikaela og Taylor :)

Ron (Jack), Harry Potter (Austyn) og The Golden Snitch (Keelin) haha :)

Det er vel det som har skjedd i det siste. På fredag var jeg på bursdagsfesten til Hudson og Alexandra, det var veldig gøy :) Men jeg HATER HATER HATER at vi har "curfew" til klokka 12 i helgene! Ikke bare som foreldre har satt, men det er en lov. Hvis du blir sett ute etter kl. 12 så er du i trøbbel..... Idiotisk. På lørdag sov jeg, og så feiret vi Tanners bursdag, 11 år :D Dro ut å spiste og så dro jeg på teater med venner, og så på en fest! En ting som er litt morsomt, egentlig veldig morsomt, haha, vi har fått amerikanerne her hekta på litt svensk musikk, spesielt: Alla som inte dansar - Maskinen. De som vet hvilken sang det er vet jo hva dem synger videre, og det går de fleste rundt her og synger, det er så morsomt! Og alle her vil vite hva "bitch" betyr på norsk eller svensk, så vi lærte dem den svenske måten: slampa. Her om dagen gikk jeg i gangen og hørte noen jenter, som jeg aldri hadde sett før, si: "Oh my God, you are such a slampa!" hahahah, da måtte jeg le. I dag har jeg vært i kirka, skypet med mamma og pappa, løpt en tur, spilt basketball med Tanner og så får vi middagsgjester senere og i morgen kommer Spencer, som er på college i Utah, for det er jo Thanksgiving nå! Det blir gøy! Skal også på Cheesecake Factory den uka her... Jeg har ikke vært der før, mye fordi jeg ikke er noe ostekake-fan, men man kan jo ikke dra hit og så ikke prøve det! Det ble mye tekst den gangen her, men vet mamma vil ha mere tekst i innleggene mine, så vær så god. hihi. 
HAPPY THANKSGIVING ALLE SAMMEN :) 


































































Altså, akkurat friends blir jeg aldri lei av <3 

5 kommentarer:

  1. Thank you!! Glemte å hente GD i dag og gitt, nyheter fra Boulder city slo ikke lokal avisa i dag:)

    SvarSlett
  2. Ha ha.. Jo nyheter fra Boulder city slo lokal avisa, slik var det...

    SvarSlett
  3. Gratulerer med flott fotball-innsats, og Happy Thanksgiving:) Det er så bra å lese at du har det så bra - fortsett med å være positiv og åpen til det du opplever i USA - det er nå du er der!!!!

    SvarSlett
  4. hehew :D det er fler her også som aldri blir lei friends <3

    SvarSlett
  5. mamma: nei, ingenting slår nyheter fra boulder city.. haha
    kari: tusen takk, happy thanksgiving :D hihi. ja, jeg har det kjempe bra, ser inga har det og! det liker jeg :D vi har jo planer om å møtes, så det håper jeg skjer! jeg så du hadde løpt new york marathon! det er imponerende! jeg er ikke overrasket at du og inger gjorde det :D gikk sikkert kjempe bra tenker jeg :)
    ragnhild: hahaha, du må hilse masse, FFFL - friends fans for life <3

    SvarSlett