tirsdag 23. november 2010

THANKSGIVING DEL 1

Nå begynner slekts-invasjonen her! I sta kom det familie fra Atlanta, veldig koslige. Ei jente på min alder blant annet i den familien, min vertskusine hehe, neida. Hun er 5 dager yngre enn meg faktisk, og vi er helt like, personlighet, så det var litt gøy :) Siste skoledag i morgen før fri, hadde en prøve i dag jeg ikke fikk gjort ferdig i engelsk (det samme med resten av klassen)  som jeg må gjøre ferdig i morgen og en us history prøve som kommer til å gå sånn.. veldig dårlig. Men matteprøva mi gikk BRA!!! Surprise, surprise. Betyr ikke at jeg liker det. hehe. Det begynner å bli kaldere her nå, ikke Lismarka-kaldt, men 15 grader, ja, jeg vet. Men når man blir vant til å bo i 30-40 grader, så er 15 grader kaldt! Så jeg må dra på shopping etter mere klær.. huff så synd! hihi :D 



























.. hvordan skal jeg klare å forlate det her?

FLERE HARRY POTTER BILDER:













































Harry Potter, Dumbledore and the Golden snitch! Likner ikke sant? hoho








































































Bilder tatt fra Ida's blogg: www.idaintheusa.blogg.se takk ida <3

2 kommentarer:

  1. hejhej , jag saknar dej massa också :-)
    skorna är från internet men jag ska nog köpa såna till jul :-) happy thanksgiving ;) <3
    / linnea bjerke

    SvarSlett
  2. de var sååå fine!
    happy thanksgiving <3

    SvarSlett