torsdag 25. november 2010

THANKSGIVING DEL 2

Så i går var vi på shopping i Vegas! Altså vi var på Las Vegas Premium Outlets. Det var helt sykt. Burberry, Ralph Lauren, Dolce & Gabbana, Cathrine Malandrino, Hurley, Volcom, Max Azria, Lacoste, Tommy Hilfiger, Coach, Guess, Calvin Klein, Michael Kors (!!), Banana Republic, for å nevne noen.. Og pappa, jeg leita over alt etter GANT, men fant det ikke, men det blei julegave på deg :D haha.
(forresten, bildene er tatt med det lille, gamle kameraet mitt = ikke såå bra bilder)


























DET DER ER SYKT! Det der skal jeg gjøre før jeg drar. Aner ikke hvor mange meter det der er fra bakken,  men det er MANGE!




























Malin, Maddie (vertssøster), Anna & Megan (kusiner av Maddie) :)


4 kommentarer:

  1. kathrine fink kommenterer25. november 2010 kl. 23:55

    drep. missunnelig. skriver heldag norsk om bloggine hehe :)

    savner deg søtis <3

    SvarSlett
  2. Brune skinn veska er fortsatt med ser jeg.. Fått sydd igjen hullet???

    SvarSlett
  3. haha, kathrine! du hadde kost deg der :D hihi
    savner deg og <3 LYKKE TIL ! husk å inkludere meg inni der da, hvor utrolig flink jeg er og sånt.... HAHAH, jeg er morsom..

    jaa, mamma, den er med vetdu :D nei, det må jeg gjøre snart, hihi!

    SvarSlett