lørdag 25. desember 2010

GLEDLEH HJUUUL

Vertsfar Steve som prøvde å si gledelig jul. Han klarer det nå!
Dagen i dag har vært veldig koslig :) våknet halv 7 gikk ned og og så på alle gavene under treet, satte oss ned og begynte å dele ut pakker. Mange fine gaver her i huset skal jeg si deg; iphone 4, TV, nye ipod nano etc.. Jeg fikk en hjemmelaget "sjekk" av mine foreldre, haha :) en slik kommer jo alltid godt med. Pluss penger fra familie, tusen takk! Dere er så snille hele gjengen. Av vertsfamilien fikk jeg en veske, en krølltang, smykker, krem, litt american candy, og et så utrolig godt teppe! Fikk jo også et skjerf fra familien heime i Noreg + litt undertøy og slik. Kommer ikke på alt i slengen, jo! en ring og.. ja, skriver resten senere :)
Hvertfall en veldig fin jul, hadde ikke såå julestemning, men det er vel kanskje litt med at det er 17 grader her og sol! I dag har bare vært slappe-av-dag. Har sett på 2 filmer, spist mat og gjort ingenting! I morgen er det kirka, og så slapper vi av litt mer og så er det mandag! Og da skal jeg møte mine venner og finne på noe gøy! Og så er det tirsdag!! Og daaaa.. da skal jeg til!!

























SALT LAKE CITY!!
bilder fra min american christmas kommer senere..
GLEDLEH HJUUUL :)

1 kommentar:

  1. det ble bra med pakker ser jeg.
    du får kjøpe deg noe fint for pengene.
    blir topp å komme til salt lake city,og samtidig få med seg et mormoner bryllup.
    glad i deg og snakkes senere

    SvarSlett