torsdag 23. desember 2010

LILLE JULAFTEN

GOD JUL ALLE SAMMEN!
Vi har en tradisjon hjemme i Norge hvor familien samles og spiser julegrøt! I år skal jeg tilbringe lille julaften sammen med 5 venner og vi har hatt "secret santa". Vi trakk alle en lapp med et navn også har vi kjøpt gave til den personen og i dag skal vi møtes og bytte gaver og spise litt mat og se på en film :) Alle skulle ha med en matrett hver og når jeg åpnet pakke 23 i julekalenderen min i dag lå den en risengrynsgrøtpose med en mandel teipet på! :-D Så den skal jeg ha med i dag også skal vi ha mandel i grøten!! Gøy. Min secret santa er da, Janika! Har kjøpt en tunika fra forever 21, mørk sjokolade(hennes favoritt), øredobber, en apekattbamse(den er litt intern haha). Så i dag skal jeg bare kose meg med venner og i morgen skal jeg skype med familien i Norge! :D God Jul.
HÅPER DET STÅR BRA TIL MED ALLE :)

4 kommentarer:

  1. GOD JUL, Malin.
    Håper du får en fin høytid.
    Morsomt å følge med på bloggen din;)

    Klemmer fra Tore
    Bjørn Inge, Bajas og Basse hilser også;)

    SvarSlett
  2. Kjære Malin - ønsker deg en flott jul - det er jo litt spennende å se hvordan julen er i USA da. Stor juleklem fra Kari (inga-mamma)

    SvarSlett
  3. God Jul Malin!!

    Klem fra Inga-Lill

    SvarSlett
  4. GOD JUL! Håper alt er bra med dere! Så koslig :):) Stor klem fra meg :)

    Ønsker deg en like flott jul, Kari! Ja, det er veldig gøy :D Håper alt er bra med dere! Stor klem tilbake :)

    God Jul, Inga-Lill :D Håper alt er bra i Washington!

    SvarSlett