mandag 20. desember 2010

VERDENS BESTE

I dag har det regnet her, grått og kjedelig vær. Skulle dra inn til Vegas på julegavehandel, men amerikanere vetdu - er det regn, så blir vi inne. Men jeg tok da turen til Boulder City sentrum, fant ingenting, men da jeg kom hjem så lå det et brev på kjøkkenet, og jeg så med en gang hvem det var fra :D
Nå har jeg sitti og lest verdens fineste brev fra Kari, og jeg kan si en ting: du er flink til å gi meg hjemlengsel. neida, eller joda, mest joda. Uansett, du er så flink til å skrive og jeg ble så glad når jeg så det brevet og jeg savner deg så utrolig mye! Jeg er så takknemlig for at jeg har så gode venner som gjør slik for meg - så det er ikke rart man får litt hjemlengsel da. (selv om jeg fortsatt har det veldig bra her) 
Du fikk meg til å føle som om jeg var hjemme, alle bildene og alt som har skjedd! Jeg må skrive et ordentlig brev tilbake, jeg driver faktisk på jeg og skjønner du! Nyttårsbrev. hihi.
Jeg kan bare fortsette å skrive hvor koslig det var å lese det, hvor rørt jeg ble og alt sånn, men jeg trenger bare å si tusen takk, du er bestbestbest <3
DU VET HVOR GLAD JEG ER I DEG :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar