søndag 19. desember 2010

JULEFEST PÅ SKOLEN























Da har det gått nok en uke her i Vegas. Som sagt har vi hatt enda en "Spirit Week". Vi har aldri morsomme utkledningsdager, men Kari's skole derimot, haha - bare se på den videoen her!  http://karibryge.blogspot.com/2010/11/make-it-clap-old-people.html
Uansett, siden det var siste skoledag hadde, de fleste, av lærerne gjort noe spesielt for klassen sin, jeg hadde "julefest" i 2 av de 6 timene, mens flere hadde noe i alle timene, haha. Men det var assembly den dagen her og, så det var gøy. Ikke like morsom den her som de andre, men noe som var VELDIG gøy var at seniorsene fikk vite hvor vi skal på graduation tur! Tradisjon hvert år, etter graduation drar de et sted, og jeg var jo deppa for noen dager siden for at jeg ikke fikk dra til california, men gjett hvor vi skal!!

























DISNEYLAND!!! HURRA. Det var stemning i gymsalen da, ja. Åh, jeg gleder meg :D:D



























Engelsk-klassen min(-noen folk). (Juniors+Seniors=brukte rødt)

Engelsklæreren min har den her på klasserommet! Noen ser vel hva det er? HARRY POTTER SORTING HAT!! Haha. Den snakker og skjønner'u. Så alle fikk prøve den. Jeg ble Gryffindor. haha. Det var litt gøy. Hun satte den på hodet mitt også sa den: "Hmm... this is a tricky one.. Hmm.. (også ventet jeg leeenge) GRYFFINDOR!! Mange som ble det, men så, haha, det var så gøy, det er ei jente her som ikke har fått det beste ryktet på seg, hun er litt "bad girl" ama, også skulle hun prøve, og før læreren hadde rukket å ta den på hodet hennes skrek den ut: SLYTHERIN! ... Haha, nå høres jeg ut som værste Harry Potter nerden, men det var litt ironisk,da. 
































hoho


























Merry Christmas, Feliz Navidad, God Jul

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar