mandag 24. januar 2011

24.01.2011

Tenk, nå er snart januar over også! Har vært dager her nå hvor jeg har bare hatt lyst til å dra hjem, men jeg har sitti å tenkt over det, og jeg har det jo kjempe bra her. Og jeg er sikker på at på slutten av året kommet jeg til å ønske at jeg kunne bli enda litt lenger. Men jeg er ganske sikker på at jeg også er veldig klar til å se alle igjen!
Så, nå er vi ferdige med et semester, et gjenstår. Eksamene gikk bra. A i journalism, art, yearbook, B i matte og engelsk (kanskje en av de vanskeligste prøvene hittil), US History har jeg ikke hørt noe enda. Jo, den engelskprøva var helt forferdelig. Det har vært det letteste faget hittil i år, men på eksamen bestemmer hun for å gjøre det helt forferdelig vanskelig. Men det var da noe som reddet meg, jeg fikk best essay i klassen, så det var jo bra. Enda et men, jeg måtte lese den opp i klassa...... Hurra.
Denne uken så er det siste uke med skuespill, for på torsdag er det premiere! Gleder meg veldig til å bli ferdig med det. I helgen har jeg vært sjuk. Men hadde da litt energi til å dra på kino, klatresenter og bare være med folk :-) Var en tur innom Walmart og kjøpte meg ny "binder". Folk her bruker ikke PC eller skrivebøker på skolen, neida, her går det i slike:
Vet ikke helt om man ser så godt, men skjønner vel poenget. Jeg får alltid nytt håp på begynnelsen av et semester for da er man liksom helt på starten igjen. Så nå har jeg nok verdens mest organiserte mappe noensinne, men den ender alltid opp seendes ut som et vrak. Får prøve å holde den slik til mars hvertfall. Det får være målet. Jeg fikk noen Norges flagg av mamma og pappa i en liten julekalender gave og nå er det på framsiden av mappa og det er flere som har lyst på det og, så i morgen blir det utdeling av Norges flagg på skolen. haha. Neste uke er den en dans på skolen her, Sadies, hvor jentene spør guttene. Jeg har ikke spurt noen.. enda... haha. Har ikke helt bestemt meg. Her er bilder fra fjellklatring: (Ida's kamera)










































<3

3 kommentarer:

  1. Likte fjell klatre klærne dine du;) Men du var vel ikke i form da... Høyt lesing og ja, det gikk nok bra Malin. Klem

    SvarSlett
  2. flott fjellklatrer.
    håper sykdommen slipper kroppen din snart,malin mi
    vi skulle jo ha ha vært på teaterpremiere,da men
    du får vise oss litt i mars
    glad i deg

    SvarSlett
  3. haha, altså, jeg skulle egentlig noe annet den dagen, så ble det endring i planene også ble jeg med allikevel! så fikk ikke tid til å skifte..jaa, jeg blir bedre og bedre, men rart det ikke går over! haha, ja, det kan jeg gjøre :D sikkert noe som filmer i salen også! glad i dere :)

    SvarSlett