torsdag 27. januar 2011

PREMIERE

Da var det tid for premiere på skuespillet! Det kan bli interessant. Grunnen til det er at jeg har et problem, ganske stort problem; det er noen kommentarer under skuespillet som er utrolig morsomt og jeg begynner jo å le med en gang (så klart når jeg ligger på golvet og skal være død).
Det er også en veldig stort basketballkamp på skolen i dag som selvsagt kolliderer med skuespillet.... Men jeg blir forhåpentligvis ferdig fort så jeg får sett slutten!
På yearbook nå jobber vi med senior sidene. Sidene det er deres siste år får de noen ekstra sider. Senior favorites (1 gutt og 1 jente "vinner" en kategori; most athletic, best laugh, best eyes, most likely to be famous, best style, most talented, biggest flirts, campus cuties, most spirited, future comedians etc.) også senior rides, bilder av bilene de kjører. Jeg tok de bildene i dag og det var så morsomt. Haha. Tok noen ekstra jeg kan legge ut etterhvert :-D CJ hadde med 3 biler! haha, aner ikke hvordan han fikk alle de dit, men.






















hahaha :D digger de her to! hadde værste photoshooten, utrolig gøy :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar